miercuri, 14 octombrie 2015

M-am intors!



M-am întors! După o perioadă de absenţă, mai bine zis de fugă.
M-am întors! Nu la blogul meu, căci el nu reprezintă decât o oglindire a mea. 
M-am întors la mine, la ceea ce sunt.
Leonid Afremov, Fall Marathon
(click to see full source)
Uneori absenţele, mai ales cele neplanificate, sunt benefice. Spun absenţă neplanficată pentru că a fost ...neplanificată. Nu mi-am spus: iau o pauză. Şi nici: mâine, poimâine, peste o lună scriu din nou. Nu mi-am zis nimic. Doar m-am lăsat pradă fugii. 
Şi am fugit. 
Mental. 
Am parcurs sute de kilometri de gânduri doar ca să mă întorc de unde am plecat. 
Şi m-am întors! Nu sunt chiar la fel. Am convingerile mai bine împlântate în ţărâna minţii şi sufletului meu. La fel şi acceptarea modului meu în care disting binele de rău.
Nu am mai puţine întrebări sau frustrări sau nedumeriri...
Dar...
Am mai multă încredere în capacitatea mea de a vedea, de a cunoaşte/recunoaşte binele.
Am mai multă înţelegere faţă de mine şi de cei din jurul meu.
Şi mai multă încredere în ceea ce sunt şi ceea ce nu ar trebui să fiu.
M-am întors!

Niciun comentariu: